mandag den 6. januar 2014

Svigermors runde dag

I går blev min svigermor 70 år. Familien var blevet enige om at gå sammen og give en fælles gave i form af kontanter, som hun ønskede sig til en ferie. Selvfølgelig skulle jeg lave kortet, som altså blev denne kuffert.
Papiret er fra maja design, basen er lavet i kraft karton. Den er pyntet med hvide roser (og en enkelt blå), og en masse perler. De er sat fra fabrikken på en swirl, og jeg har sat nogle enkelte større perler på (man kan jo ikke få nok).
Kæden er taget fra prismærket i et par bukser fra name it. Den er meget praktisk til dette formål, og så er den jo helt gratis...puha, når jeg tænker på hvor mange af dem, jeg har smidt ud af dem... på det ene manillamærke har jeg skrevet 70 med stickles i sølv.
det andet mærke er pyntet helt enkelt med et træskilt og så har kanten fået med sølv.
 

Og sådan ser den ud indeni. Jeg lavede nogle ruller i kraftkarton, så pengene var til at tage ud.
Og dette er kortet, der passer til kufferten. Jeg har brugt samme serie papir, og også lidt perler til pynt.
 

9 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot, og jeg er helt vild med det papir, du har brugtdet har jeg vistr selv brugt til ikke så få projekter sidste år også ha ha ha.
    Jeg er sikker på, at hun blev helt vild med den kuffert her, gjorde hun ikke? Jehg lavede selv en skrub af kuffert til mit ældste barbebarn for et par år siden, da hun blev 18, og den bragte bestemt lykke, og så er det det hele værd at lægge sådan et stort arbejde i det. Og den er bare uovertruffen flot i alle detaljer.

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot. Super god ide med at lave en kuffert. Fik du ikke bare lyst til selv at beholde den. Hun må være blevet rigtig glad for den

    SvarSlet
  3. Super flot.
    Hilsen
    Henny54

    SvarSlet
  4. Yndig Dame! kuffert :) Hvis din svigermor ikke blev glad for den, så sender du den bare til mig :D haha
    Jeg har også lavet en kuffert til min søn i sommers, da han skulle 1 år til Thailand - med rejsevaluta. Jeg lavede et "mellemfoer" i, hvor øverste lag blev Bath foldet som skjorter og nederste lag var resten af sedlerne i ufoldet stand.

    SvarSlet
  5. Sikke en fin gave kuffert, er sikker på den vakte lykke. Kan godt forstå familien synes du skulle stå for kortet :-)

    SvarSlet
  6. Det er sørme en flot gave indpakning.

    SvarSlet
  7. Sikke en smuk kuffert og jeg er helt sikkert på at den var endnu smukkere i virkeligheden...næste gang kommer du da lige forbi og viser den, inden du aflevere ikke? he he he...Vildt mange dejlige detaljer...smukt arbejde Jill ;-)

    SvarSlet
  8. Ejjj hvor er den bare flot.

    SvarSlet