fredag den 25. oktober 2013

Og vinderen er...

På Convention i Middelfart var der som altid konkurrencer, man kunne deltage i. Jeg plejer at lave mit bidrag hjemmefra, men havde ikke tænkt mig at deltage i år. Imidlertid kom konkurrenceånden over mig, da jeg så skitsekonkurrencen til kort. Jeg lavede en lille udfordring til Pernille aka moster O om, hvem der kunne lave det bedste bidrag. Her er mit
Jeg har brugt nogle rester af my minds eye papir, som jeg har stresset i kanten. Glimmeret er det nye fra Tim Holtz. Denne farve er antique linen. Jeg er vild med den struktur, det har, fordi det er groft. Jeg har bare kommet noget lim på tilfældige steder, og strøet glimmeret ovenpå.
Stjernen er lavet med en die og foldet, så den får 3D effekt. Herefter har jeg sprayet med spraylim og strøet med Martha Stewart glitter. Stjernen er en die fra io, som også har fået noget TH glitter.
Jeg er meget stolt over at sige at jeg vandt layout konkurrencen, selvom jeg nu også synes at moster O's bidrag var rigtig flot.
Det tog hele lørdagen at få lavet dette kort. Mest fordi der gik snak i den:-) Derfor er jeg også glad for, at jeg fik lavet 4 kort søndag.
Dem får i at se næste gang.
 

7 kommentarer:

  1. Wauw dit kort er lækkert! Det TH glimmer er jeg da gået glip af - så er det jo godt jeg skal afsted til Kreative dage lige om straks :)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Super flot kort, det fortjente sørme da at vinde, så flot som det er. Smukke farver og herlig sammensætning.

    SvarSlet
  3. Det er ikke tit jeg får mulighed for at sige det, så derfor nyder jeg det RIGTIG meget denne gang: HVAD SAGDE JEG?? Dit kort vandt jo og alt andet vilde godt nok også være mærkeligt...hi hi...Dit kort er bare SÅ lækkert og smukt. Tak for at du tog udfordringen op og jeg håber vi snart for chancen igen ;-)

    SvarSlet
  4. WOOOOW, hvor er det smukt og MEGET lækkert, jeg kan rigtig godt forstå du vandt ;O)

    SvarSlet
  5. Det var så fortjent at du vandt. jeg så jo dit kort IRL...så jeg ved det.
    Tillykke med det. Og rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Det var da den helt rigtige vinder, dit kort er super flot og fyldt med masser af lækre detaljer.

    SvarSlet
  7. Super lækkert kort. Kan godt forstå det vandt konkurrencen. Tror da det glitter skal prøves.....

    SvarSlet