mandag den 25. november 2013

Lidt fra gemmerne

I dag viser jeg to herrekort.
Papiret jeg har brugt er fra My minds eye. Billedet af bilen er fra et ark fra graphic 45. Jeg har stresset kanterne , både på baggrunden og på billedet. Det er en teknik, jeg synes, der gør det nemmere at lave herrekort. For at bryde baggrunden har jeg brugt en hvid swirl, som jeg har skåret på Silhouetten. Jeg har også brugt masking tape fra mme. Tandhjulene er lavet med en die. Til sidst har jeg brugt lidt træpynt og stemplet "tillykke" direkte på kortet.

Kort nr. 2 er lavet med det samme papir. Her har jeg bare valgt at bryde baggrunden med et andet papir fra My minds eye. Bagved bilen har jeg sat noget lærredsstof. Teksten er stemplet på en stjerne, som har fået en sort kant, for at bryde det hvide.
Selvom de er lavet med mange af de samme produkter, synes jeg alligevel at jeg har fået to helt forskellige kort.

5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare flotte!
    God ide den med at stemple på en stjerne, den må jeg huske til en anden god gang.
    Knus

    SvarSlet
  2. Lækre farver og flotte detaljer. " meget flotte herrekort :-)

    SvarSlet
  3. 2 super flotte herrekort her, det må jeg sige, de er rigtig fine.

    SvarSlet